0
Регистрация Вход
E-mail: 
Парола: 

Забравена парола Регистрация Влез с Facebook

Как да предпазим тялото си от стреса преди сватбата

Вижте здравословния начин на живот, който можете да включите в ежедневната си рутина, за да се преборите със стреса пред и сватбата.

Познаваме много булки, които говорят за страховете си да не би да се разболеят точно преди сватбата. С повишените нива на стрес и силните емоции имат огромно влияние върху нашия организъм, който може да се изтощи. Ако искате да предотвратите настинка или просто искате да започнете нов здравословен начин на живот, погледнете някои от начините ни, с които може да предпазите тялото си от стреса пред сватбата

1. Яжте плодове и зеленчуци


Сватбеното планиране понякога може да се почувства като работа на пълно работно време! Така че поддържайте тялото си щастливо и здраво, като му давате правилното гориво - не само ще се почувствате по-енергични, но и ще бъдете по-подготвени да се преборите с всички задачи. Ако нямате навика да ядете плодове или зеленчуци, най-лесния начин е да добавите малка чаша плодов сок към деня си, поръсете с малко плодове сутрешните си зърнени закуски и дръжте на масата неща като моркови, краставици и целина.



2. Пий повече вода


Ние всички знаем това, но колко от нас го правят?
Бъдете сигурни, че приемането на достатъчно вода е важно за почти всеки аспект от тялото ви. Да, ако нямате навик е трудно, но стига да имате желание, има и начин. Помислете дали да не напълните кана и да я държите на бюрото си - с цел да я довършите, преди да напуснете работата. Ако сте винаги в движение, тогава дръжте бутилката с вода удобна до вас, за да останете хидратирани през целия ден.



3. Закусвайте


От малки постоянно ни учат, че закуската е най-важното хранене. То не само дава необходимите сили и тонус, за да преборим деня, но и ни помага да изглеждаме по-свежи и енергични. Ако имате навика да закусвате, това ще помогне много и на вашата сватбена диета. Когато гладувате вашите нива на захар се сриват и така рискувате да посегнете към сладките неща. Не си приничявайте тези гладни угризения. Просто се уверете, че имате добра закуска.



4. Ограничете приема на алкохол


Алкохолът е враг номер едно на организма, когато заговорим за тонус и здраве. Не само, че е супер калоричен, приема на алкохол забавя и вашия метаболизъм. Когато пиете, организмът спира всички останали процеси, за да се концетрира в разгражданено на алкохола. Пийте една чаша вино с вечерята, но не прекалявайте. Това ще отнеме от енергичността ви и ще повлия негативно на добрата ви форма.



5. Включете тези храни в диетата


Авокадо

Изглежда, че не можеш да влезеш в Instagram, без да видиш авокадо, което ти се усмихва! Дали е намазан на филика или нарязан на салата, този популярен плод е пълен с здравословни мазнини и витамини и може да бъде чудесно допълнение към скучната салата за обяд.

Боровинки

Тези малки нискокалорични плодове са пълни с антиоксиданти и са толкова лесни за включване към вашата диета. Прибавете към сутрешните си зърнени храни  или дръжте малко количество около вас, за да хапнете през деня.

Яйца

Яйцата са чудесен източник на протеини и могат да бъдат фантастично допълнение към вашата диета. Яйцата, приготвени в кокосово масло, могат да бъдат чудесно начало за деня - добавете няколко нарязани домата и спанак на пара, ако искате да използвате и закуската си за консумация на зеленчуци.



Сладки картофи

Разменете белите картофи за сладки картофи за допълнителен тласък на бета-каротин. Също така те съдържат много магнезий, който е от съществено значение за функционирането на нервите. Разменете обичайното си картофено пюре за сладка картофена каша или направете някои вкусни сладки картофи.

Ядки

Добавете лешници, орехи или бадеми към зърнените храни за закуска за стимулиране на омега-3 мастни киселини и витамин Е. Не забравяйте, че орехите също са калорични, така че се насладете на умереността, ако се опитвате да отслабнете.

Риба

Мазната риба като сьомга, сардини и скумрия ще ви даде чудесен източник на протеини и витамин D и дълги вериги Омега-3.

Спанак

Любимият зеленчук на Попай! Спанакът има високи нива на хлорофил, който е чудесен за вашето здраве. Спанакът също е нискокалоричен и наистина лесен за въвеждане в диетата ви - добавете шепа към любимата си салата или добавете парна порция към вашата вечеря няколко пъти седмично.



Кокосово масло

Кокосовото масло може да бъде страхотен източник на здравословни мазнини. Кокосовото масло също работи добре като балсам за устни или масло за тяло. Ако добавяте кокосово масло към диетата си, не забравяйте да го консумирате в умерени количества, тъй като е с високо съдържание на калории.

Въпреки всичко това, не забравяйте, че спорта е ключов елемент и винаги е задължителен пред сватбеното тържество.

Публикувана на: 19/04/2019


X