0
Регистрация Вход
E-mail: 
Парола: 

Забравена парола Регистрация Влез с Facebook

Как да влезем във форма за сватбата?

Най-сетне получихте така желания годежен пръстен? Честито, вие сте сгодени и много скоро ще преминете под венчилото. Това несъмнено е обвързано с голяма доза внимание. Всички погледи ще са вперени във вас. Вие трябва да бъдете перфектни!

Затова ако имате няколко килограма за сваляне или не харесвате някоя част от тялото си, не се притеснявайте. Ние сме подготвили няколко лесни и бързи начина да влезете във форма преди сватбата.



Фокусирайте се


1. Добавете супена лъжица семена от Чиа във водата, за да се чувствате по-пълноценни. По-малко вероятно е да преяждате и саботирате целите си.

2.  Пийте високо алкална вода, за да озарявате тена, да се борите с възпалението и да се чувствате хидратирани по-дълго.

3.  Пийте по един зелен сок на ден, за да подпомогнете загубата на тегло. Зеленият сок обикновено включва смес от краставица, спанак, целина и канела.



4.  Добавете плодове в менюто си. Това лесно хранене по време на движение ще попречи на кръвната ви захар да падне твърде ниско, което е основна причина за шоколадовия глад.

Бъдете стриктни


5. Отнасяйте се към тренировката си като част от процеса на планиране на сватбата. Приемайте го като всяка друга задача. Не бихте пропуснали среща с координатора на събитието, за да обсъдите кетъринга, така че защо да правите компромис с това как ще изглеждате и ще се чувствате по време на големия ден?

6. С йога ще подобрите стойката, гъвкавостта и силата си, както и ще намалите стреса, което е полезно за всеки човек, особено за този, на когото му предстои сватба



Разпределяйте


7.  Вие изгаряте най-много калории в 30-те минути след тренировка. Планирайте тренировките си точно преди най-големите ви хранения.

8.  Малки 200-300 калорични хранения, 5 или 6 пъти дневно и пиене на поне 1 чаша вода на всеки час ще забърза метаболизма ви и ще ви накара да се наситите, за да не стигнете до пицата в 22:00 часа.



9.  Разделете тренировките си. Проучванията показват, че разпределянето на 45-минутна кардио сесия на 2 или 3 сегмента на ден е също толкова ефективно, колкото и правенето на всичко наведнъж.

10. Следете калориите, които приемате и изразходвате. Има толкова много приложения, които могат да ви помогнат с това. Просто потърсете в Google.

11.  Разходката! Настройте алармата си по-рано и започнете деня си с добро начало, като отидете до работа пеш (или поне частично). Това допълнително движение изразходва много калории.




12. Работете с треньор. Това може да окаже огромно влияние върху вашата ефективност. Един треньор ще ви накара да работите по-усилено, плюс това много по-малко вероятно е да пропуснете среща, за разлика от солова тренировка.

Искаме да допълним, че всички тези правила са препоръчителни. За да се чувствате добре, преди всичко трябва да обичате себе си. Не гладувайте, не се лишавайте, а се забавлявайте. Все пак сватбената рокля трябва да е по ваша мярка, а не вие по нейна.
Публикувана на: 01/02/2019


X